Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Šta je ambasador Kirbi hteo da nam kaže

Komentari (50) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 27 mart 2014 15:20
Goran Jevtović
Čemu čuđenje oko "Politike"?
Ljiljana Smajlović je američki đak i njihov vrlo vešto vođeni igrač.
Uostalom kao i Bujošević, ali i ostali glavni urednici i odabrani novinari.
Pa zar neko misli da se ona nalazi tu gde je po drugi put, da je pre toga bila izveštač iz Haga i da je "neuništiva", tek tako?

Pre neku noć je na RTS-u u povodu 15 godina od agresije, kao "stručnjak" za ratovanje i posebno u vezi prilika na KosMetu 90-tih, odvalila, "slučajno", tešku autošovinističku i podmuklu laž i ustvari, pokazala svoje pravo lice.
Interpretiram po sećanju, da je čitav problem na KiM pre agresije sa stanovišta "prekomerne upotrebe sile" započeo slučajem Adema Jašarija koga je policija, zajedno sa članovima porodice, brutalno likvidirala.
Što bi se reklo po srpski, "alal ti vera sestro".

Sve je vešto vođena subverzivna, prljava igra i ništa se u okupiranoj Srbiji ne dešava slučajno.
Svi detalji su unapred isplanirani.
Dok to ne shvati većina Srba i posebno elita, nema nam spasa.
Preporuke:
141
10
2 četvrtak, 27 mart 2014 15:58
petar
Ja ne pratim stvari detaljno ali ponekad mi se čini da Politika ume da pretera. Da li je to namerno ili slučajno ne znam. I sada mi se učinilo da je totalno ludo da se oglasi bilo koji ambasador, a pogotovo ovi koji zamišljaju da su gospodari Republike Srbije. Đinđić je u svom poslednjem intervjuu govorio o ovom fenomenu da nam se ambasadori mešaju u sve. Šta god mislili o njemu u tome je u pravu. I gospodin Jović je postavio odlična pitanja ovom americkom iѕaslaniku, čisto da se zna da ima onih koji razumeju šta je država, šta su institucije, šta je sloboda, dostojanstvo, samopoštovanje.
Preporuke:
78
1
3 četvrtak, 27 mart 2014 16:11
kaca
Citajuci intervju sa Kribijem u Politici ,gotovo ista pitanja su mi se nametala kao i Ambasadoru,jer je neshvatljivo sa koliko bezobzirne nonsalantnosti , cinizma i licemerstva predstavnik Amerike, a pre toga EU ( Devenport)a pre toga i ambasador Francuske se ukljucuju u resavanje nase unutrasnje i spoljnje politike.Pismo Ambasadora je glas veciskog dela obrazovane i samosvesne Srbije,koja nije zaludjena vulgarizovanom amerikanizacijom i evropejstvom svega i svacega ,i koji ima usi,oci,moze da misli i zakljucuje svojom glavom!Hvala Ambasadoru sto je u ima tog dela Srbije dao komentar na Kirbijev intervju!
Preporuke:
58
0
4 četvrtak, 27 mart 2014 16:18
Marko Gay
Vi i Rusi stalno govorite da vam je potrebno jos vremena -- da se ekonomski oporavite i naoruzate.

Ali i nama je potrebno jos vremena -- da smislimo kako da zamenimo ruski gas u Evropskoj Uniji.

Nama je Evropska Unija sargarepa kojom mamimo sve ruske saveznike na nasu stranu. Zato ne smemo dozvoliti da nam sargarepa izgubi na atraktivnosti. Moramo JOS NEKO VREME paziti da Evropu ekonomski ne urnisemo.

Sta god Rusi rade, svejedno je. Kad nademo cenovno prihvatljiv nacin da zamenimo ruski gas bez da unakazimo sargarepu-Evropu, napascemo Rusiju bilo kojim povodom, zbog Ukrajine ili belog sira. :)

Cim savladamo Rusiju, EU sargarepa vise nece biti vazna. Ukinucemo zdravstvo, skolstvo, kulturu, penzije i sve besplatno po Evropi i navici vas da zivite kao u Africi.
Preporuke:
35
48
5 četvrtak, 27 mart 2014 16:19
Dr
Lepa je i lagodna pozicija kada ti neko postavlja pitanja na koje već svi znaju odgovore. Tako je i na šifrovanoj TV, gde već duže vreme daju veštačko disanje, usta na usta, jednoj stranci koja jedva pređe cenzus; tako je na gradskoj TV kada dođe neki gradski funkcioner, pa samo što se "ne ljubi sa voditeljkom u usta";tako je onom iz "najteže reči" na ružičastoj, kada mu dođe PPV, pa čovek samo što ne iscuri u patos, tako je u onoj novini koja je "najčitanija" i koja sve zna, pa i kada će nekoga hapsiti, i to dve nedelje unapred.
Imaš šansu da njegovoj ekselenciji postaviš pitanje na koje bi se bar malo zacrveneo, npr: Da li je postojala odluka SB UN da se u sprečavanju "katastrofe" bombarduju Beograd, Novi Sad ili Subotica i Zaječar, a ti mu nameštaš loptu "kao DŽaja Lazi".
Odavno "kada kažem novina "ne mislim na njih.
Preporuke:
68
0
6 četvrtak, 27 mart 2014 16:29
Šta je rekao Ranko Guzina
Dok engleski ambasador sastavlja vladu Srbije, njegov američki kolega mu se otvoreno meša u posao.
Gospodine Joviću, bar Vi sa diplomatskim ne treba da se pitate odakle toliko zapadnih ambasadora u našim medijima.
Znate da smo okupirani.
Znate da sa Vučić, Dačić, Drašković i svi ostali na našem političkom vrhu strani agenti? Na ovaj ili onaj način.
Ne mislite valjda da su urednici svih novina u Srbiji toliki dušmani da ne pomenu godišnjicu bombardovanja? Ili im je neko šapnuo?

nema više skrivanja, diplomatskog uvijanja.
Karte su na stolu. Otvorene.
A ima nekoliko godina kako je objavljena knjiga SATANA SE VUŠE NE KRIJE.
Preporuke:
77
0
7 četvrtak, 27 mart 2014 16:30
Rado
G- dine Jevtoviću. Ne bih da osporavam ono što ste napisali. Međutim, više bih voleo da pročitam Vaš komentar o samom tekstu i onome šta je izjavio amabasador Kirbi. To bih očekivao i od ostalih komentatora. Kritikom Politike ili g-đe Smajlović ne doprinosimo reputaciji NSPM. Naprotiv.Ostanimo dostojanstgveni kao što je i naš portal. Svoje primedbe na pisanje "Politike" pošaljite njoj direktno. Možda će i objaviti.
Preporuke:
26
38
8 četvrtak, 27 mart 2014 17:36
Drinko Končarević
Neka ovo što izjavljuju u Srbiji, spomenuti ambasador i njegove kolege, izgovore u Rusiji. Odmah će dobiti pozdrav "persona non grata". Kod naših diplomata je noramlno da ambasadori krše međunarodne propise i propise zemlje domaćina. Bahato se ponašaju kao da je Srbija njihova prćija. Ako im se ne sviđa Srbija, neka idu kod Putina. Ali njihovo ponašanje možemo tumačiti i kao strah da će morati napustiti Balkan, jer ugrožavaju bezbednost Rusije. A to je već druga priča.
Preporuke:
50
1
9 četvrtak, 27 mart 2014 17:45
Goran Jevtović
Rado

Vi se to šalite samnom?
"Politika" nisu "Zemljoradničke novine", a Kirbi nije ambasador Gabona u Srbiji.
Ako ne vidite spregu tzv. medija u okupiranoj Srbiji i zapadnih sila, ne vredi bilo o čemu komentarisati.

Šta mislite da je recimo u "Politici" izašao intervju sa nekim od komandanata ratnih armija iz 99-te ili, recimo, sa komandantom RV i PVO, generalom Spasojem Smiljanićem koji je zaslužan za obaranje preko 60 aviona alijanse, zvanično, a nezvanično (jer su pogođeni ali nije osmotren pad) daleko iznad 100?
Svi ti komandanti su živi i uglavnom zdravi. A posle petog oktobra su uklonjeni sa medijske scene.
Ima li boljih tumača NATO zlikovaca?

Kako se tako nešto ne omakne Smajlovićki?
Mnogo je veći problem meni "Politika", RTS i slične zapadne poluge, nego bilo koji ambasador naših "prijatelja" koji su nas osakatili.
Njihovo je da nas razaraju, a naše je da se branimo.
Ali, sa kime i sa čime?
Preporuke:
79
6
10 četvrtak, 27 mart 2014 18:13
Rado,
G-dine Jevtoviću, ovo što ste napisali u prvom i drugom komentaru pošaljite direktno "Politici". Nemojte da se preko dostojanstvenog portala NSPM "prepucavate" sa Smajlovikom i "Politikom". Sačuvajmo, opet kažem, ugled i dostojanstvo NSPM. Ja toliko i isključujem se iz daljih komentara na ovu temu.
Preporuke:
16
53
11 četvrtak, 27 mart 2014 18:18
tek će videti Srbi
Za koga su glasali 16 marta.
Preporuke:
50
1
12 četvrtak, 27 mart 2014 18:27
Goran Jevtović
Rado,
G-dine Jevtoviću, ovo što ste napisali u prvom i drugom komentaru pošaljite direktno "Politici".

Nisam samo "razumeo", koga vi zastupate ovde, Politiku ili NSPM?
Ajmo malo, spustite se na zemlju i ne držite "lekcije" i "govore", em je nevaspitano em je ispod svakog niova.

Uostalom, s kojim pravom?
Iz kog "žbuna" ste izleteli?
Hoćete li, onako, narodski, na srpski način, šta vas briga šta ja pišem?
Preporuke:
41
14
13 četvrtak, 27 mart 2014 18:32
Peter RV
Majkl Kirbi, sa njegovim jedva prikrivenim diplomatskim recnikom, nam pokazuje da se on smatra gospodarem Srbije- i to sasvim opravdano!
Izdaje naredjenja u obliku javnog upozoravanja.
Treba priznat stvarnost- ako zelis da je promijenis!
PS- Pukovnik je u pravu, ovo je bilo unaprijed pripremljeno. 'Politika' uvijek 'skrece' u momentu kad je to oportuno za vladajuce ambasadore- i to nije samo 'instinct of suvival'!
Preporuke:
40
2
14 četvrtak, 27 mart 2014 18:45
Marija
"Politika" su Vuciceve novine, to je jasno k'o dan.
Preporuke:
32
1
15 četvrtak, 27 mart 2014 18:58
Observantes
@G. Jevtoviću u pravu ste! I ja nisam mogao da verujem šta je g. Smajlović izgovorila ono veče u vezi s teroristima na KiM. Čudi me samo zašto joj g. Lazanski nije replicirao koji je jedini imao priliku za to? Terorista koji ubio srpske policajce na redovnoj dužnosti i protiv koga je upotrebljena „preterana sila“, terorista koji je držao teško naoružanje u kući i koji nije hteo da se preda nego je isturio, kukavički, ženu i decu ispred sebe? To je danas šiptarski „junak“ kome su izložbe držane u Bgd-u i u Novom Sadu pod firmom avangardne („Likovno“) umetnosti ili pokajanje Srba za „učinjene zločine“. Onaj „Muzičko“, kako isto zvuči. E, onda su digli avione da bi nagradili „Likovnog“, „dali mu državu“ i desetine spomenika u „terorističkoj državi“. Što ne dignu avione da odbrane „Muzičkog“?!
Preporuke:
57
3
16 četvrtak, 27 mart 2014 19:05
Stanić Milan
Šta god rekao g. ambasador - on govori s pozicije sile.Njegovi tzv."savjeti" su u suštini imperativne smernice političkim vrhuškama koji vežbanjem nekakve demokratije ciklički dolaze na vlast.Srpski nacionalni brod se opasno" nagnuo" ka Zapadu,jedino se postavlja pitanje koliko nekakve(kakve?)političke snage u Srbiji imaju objektivne snage da se odupru.Da bi se finansirali svi mogući projekti SAD i EU potreban je novi vid kolonijalizma koji poprima nove oblike. Tako,N. Čomski u svojoj "knjižici" Profit iznad ljudi pravi paralelu između stvarnog i virtuelnog finansijskog tržiša u kome kaže:"Devedeset procenata međunarodnih finansijskih transakcija 1971. odnosilo se na realnu ekonomiju - trgovinu i dugoročna ulaganja-a 10% bilo je špekulativno.Do 1990.ovi procenti su bili preokrenuti u svoju suprotnost,a do 1995.oko 95% je bilo špekulativno uz redovne dnevne odlive koji su prelazili kombinovane rezerve strane valute,preko bilion $ dnevno i vrlo kratkoročno"...
Preporuke:
32
2
17 četvrtak, 27 mart 2014 19:06
s.p.Lajković
Srbija za početak svog ozdravljenja treba da prekine diplomatske odnose sa SAD jer nisu Srbiji ni od kakve koristi osim što je njihova ambasada stalni izvor pritisaka i ucena.
Mi sa amerima nemamo nikakvu privrednu saradnju osim što nas povremeno časte sa nekim sitnim bakšišom a pasoške poslove može da obavlja i bilo koja američka ambasada u okruženju ...
A amerikance tzreba oterati uz poniženje - šutiranja njihovog ambasadora u tur javno na TV - na aerodromu !
Preporuke:
35
0
18 četvrtak, 27 mart 2014 19:09
@Rado
Ko je to Vama dao pravo da cenzurišete ovde šta može, a šta ne? Ostavite se toga, potpuno se slažem i sa člankom i kritikom Politike koja od Bujoševića, a posebno Smajlovičke, ne samo da nije ozbiljan, nego je list koji po meni koristi bivši ugled za angažovano ispiranje mozga ljudima.
Preporuke:
37
10
19 četvrtak, 27 mart 2014 19:18
Stanić Milan 2
Naravno, našu poziciju pogoršava "međunarodno vrenje" koji je posledni mesec vrlo intenzivno,ali i činjenica da su naši tzv."vrhunski"političari naturščici,koji nisu sposobni da pogledaju bar jedan korak ispred.Otužno je gledati nastup g. predsednika države i njegove explikacije u raznim situacijama i raznim temama.Ne znam zašto čovek ne angažuje neke "stare vukove" iz diplomatije,jer to sa Markom izgleda jako otužno.Nije Broz bio mnogo obrazovaniji,ali je bio "majstor nad majstorima"koristeći tuđu pamet.Konkretno.Budimo realni, i u ovom momentu s Rusijom je neizvesno,ali sa EU i Amerima je zagarantovana propast.Često slušam hrvatske el. medije(rodom sam iz Like),pa da čujete samo njihovu kuknjavu po ulasku u EU,a najspremniji su ušli u tu asocijaciju.
Na kraju, podržavam ideju g. Rado - NSPM je časopis za političku teoriju i praksu i mi, koji godinama učestvujemo na panelu trebamo upravo na tom fonu dati svoj prilog.Pozdrav.
Preporuke:
13
13
20 četvrtak, 27 mart 2014 19:34
Goran Jevtović
Observantes

U emisiji nije gostovao Lazanski, na žalost. Ali joj odgovorio gospodin Vladislav Jovanović, no, neadekvatno, odnosno suviše kulturno, navodeći kontraprimer iz SAD-ea.

Ono što je ona izgovorila te večeri bio je zaista blagi užas.
Sve do poznate žalopojke za Slavkom Ćuruvijom, što je za nju, naravno, bila tema broj 1 u agresiji, zbog koje je uglavnom malo šta drugo videla.
Naravno, istakla je nešto što je verovatno malo ko zapazio, a to je njeno putešestvije u London neposredno pred sami rat i slične "nebitne" dogodovštine, koje, ustvari, mnogo govore onome ko jeste u toj problematici.
Žena je veoma, veoma opasna, da ne upotrebim neki drugi izraz.
No, po starom "dobrom" srpskom običaju, kada budemo otvarali oči, biće kasno.

Pozdrav!
Preporuke:
53
5
21 četvrtak, 27 mart 2014 19:57
Observantes
@G. Jevtoviću, u pravu ste, IZVINjAVAM SE G. LAZANSKOM!!! Mislio sam na G. Jovanovića (mogao je to da objasni. Nije bio neobavešten)!Za obe emisije na RTS-u: povodom godišnjice bombardovanja i povodom ukrajinske krize bilo je gostiju koji su neadekvatno prezentovali istinu koju smo spoznali aktuelnim i stradalačkim življenjem. Ta nota srednje i pseudodiplopatske linije vremenom ubija istinu. Kreiranje istorije se vrši prema zvaničnim nastupima i neko te ljude na RTS-u treba već jednom da upozori u kakvom nečasnom poslu učestvuju!
Preporuke:
14
1
22 četvrtak, 27 mart 2014 20:05
s.p.Lajković
Nikad mi neće biti jasan du........čki odnos prema nekome koji nam je nažao učinio...Mislim da je to patologija a ne politika i da takve osobe treba izolovati u ustanovama zatvorenog tipa.
Preporuke:
35
1
23 četvrtak, 27 mart 2014 20:15
Observantes
@G. Jevtoviću, zaboravio sam da uzvratim na pozdrav! Samo da dodam ako je RTS servis vlade i vladinog mišljenja onda neka ga vlada plaća. A ako je servis građana onda neka prezentuje istinu bar u ime građana koji su kroz tu patnju prošli i u patnji i dan danas žive! Pretplatom plaćati laž koja je dugoročno protiv egzistencijalnih interesa srpskog naroda je danak za mentalnu okupaciju i svrsishodna je okupiranoj, ropskoj svesti.
Preporuke:
40
2
24 četvrtak, 27 mart 2014 20:33
Observantes
@G. Jevtoviću, u pravu ste, IZVINjAVAM SE G. LAZANSKOM (on će nadam se razumeti, godine su učinile svoje)!!!
Preporuke:
27
2
25 četvrtak, 27 mart 2014 21:01
brzi
@Goran Jevtović

I sam sam prati seriju u sva četri nastavka o događanjima 98. i 99. na KiM. I rešenje primera Jašari bila je milo rečeno glupost tadašnje policije ( pre svega onoga ko je isplanirao i rukovodio tu akciju) i ta akcija je bila okidač za sva ostala događanja koja su sledila tekom 99. Na sve te propuste jeste opozoravao Aco Dimitrijević ali je bio u zahvalu smenjen sa funkcije i penzionisan. Ali to nije bila jedina glupost za šlag na torti došli su još hladnjače sa leševima šiptara, ali ne vojnika nego pre svega civila. Te dvije glupe akcije bile su dovoljno pravdanje post festum za Nato bombardovanje i dugogodišnje robije za tukovodeče funkcionere zemlje, vojske i policije iz onog vremena sa strane Haškog tribunala. Te dvije akcije jesu u suštini nastavak dogagaja iz 91. u Vukovaru i okolini gde takođe tadašnja JNA nije bila u stanju da na brzaka reši komfliktnu situaciju sa oslobađanjem kasarne i ukazuje na nestručnost tadašnjeg visokog oficirskog kadra.
Preporuke:
10
29
26 četvrtak, 27 mart 2014 21:11
Crnoje
Treba samo pustiti Amere da se raspričaju u UN i medjima o zaaštiti suvereniteta Ukrajine i onda uletjeti jednim brzim manevrom na Kosmet.

Pitanje je samo da li je naša vojska za tako nešto spremna i sposobna! Situacija nikad nije bila povoljnija!

Ako ništa ja bis postavio trupe prema Kosmetu samo da ovo američko lajanje o suverenitetu malo stavim na probu!

Bar da se svijet malo nasmije! :o))

ps. Nema ko - Srbi su mrtav narod!
Preporuke:
24
3
27 četvrtak, 27 mart 2014 21:23
Goran Jevtović
brzi

Napiši još jedno desetak laži i besmislica kako bi me isprovocirao, pa da onda izgubim jedno dva sata demantujući stavku po stavku.
Brzi, batali ovo guranje baba i žaba i to tako što si ih zgurao u potpuno neodgovarajući tajming.

Adem Jašari, prvi bandit i balistički komandant OVK u povoju, nije ratovao sa svojom ženom i decom protivu policije, već je imao ozbiljnu terorističku družinu i još ozbiljnije naoružanje kojim je 1997. zavodio svoj red i zakon na ne tako maloj teritoriji u Drenici.
Prilikom pokušaja lišavanja slobode ne samo da je odbio sve moguće pozive da se preda, nego je otvarao vatru kao da učestvuje u staljingradskoj operaciji.

A one budalaštine o leševima pripadnika UĆK koji su elegantno ekspedovani nakon petog oktobra i pokopani u Batajnici i na drugim mestima, već sam ovde pisao i nemam nameru da se ponavljam.
Baš kao i o Vukovaru i tačno 200 leševa u Ovčari.
Pritom, zaboravio si šta su radile ustaše u tom gradu pre oslobađanja.

Ne gubi vreme.
Preporuke:
40
4
28 četvrtak, 27 mart 2014 21:26
Observantes
Što se tiče samog autorskog teksta, on je precizno pisan. Jasno definiše okupatorski tretman od onog koga je „Politika“ intervjuisala. Osim „tretmana“ koji traje on izgovara i pretnju koja se može izreći samo onom ko je u poziciji taoca(srpski narod). Kao da kaže taocu: „sve što se desi na globalnom nivou, u bilo kojoj varijanti vama kao našim taocima nema spasa. I da izgubimo u ovoj opštoj igri“. Istovremeno je to signal da je lov na Srbe ponovo otvoren za bliže okruženje (autor teksta, g. Radovan Jović je tu poruku vešto „iskopao“) . Znači od 2000 godine politika Srbije kreira se na ovakav način, na način taoca bez izbora. Princip je u uceni kidnapera, teroriste (intervjuisanog) a očigledne su uzročno-posledične „vertikalne asocijacije“. Valjda podseća da su Srbi u Metohiji i na Kosovu taoci za ucenjivanje države Srbije a država Srbija je mesto gde se igla zabada u srce Rusije!
Preporuke:
30
0
29 četvrtak, 27 mart 2014 21:54
Dr
Gospodinu upravniku proklete avlije zvane Srbija želim da napomenem jednu izreku Kneza Miloša, koju verovatno njegovi savetnici (koji proučavaju srpsko društvo i državu) znaju: ”Kada štišćeš narod dupe daje, a kada popušćaš narod dupe traži”. Nadam se da će ova izreka, ako se primeni na valjan način u praksi, unaprediti diplomatske odnose Imperije i male Srbijice.
Preporuke:
15
1
30 četvrtak, 27 mart 2014 22:20
brzi
@Goran Jevtović

Goran, ja nisam pričao o legitimnosti nego o tehnici. Kako je mogla policija dozvoliti da se snimaju leševi Jašarija i da su njihovi leševi uopšte postojali. Da bi bila akcija odrađena profesionalno Jašarije bi jednostavno uzeo mrak i niko nebi znao kde i kako su završili ( nikde u svetu antiterorističke jedinice ne dozvoljavaju nikakvo prisustvo bilokakvih medija za vreme i posle akcije dok teren nije sređen u primarno stanje). Isto važi i za one iz hladnjača. Kde je logika onim oficirima koji su dozvolili nešto takvo. Pored toliko peči na KiM (topionica Trepča, termocentrala) vi ste puštali tragove i dokaze iza sebe ( u peči spaljen leš ne ostavlaj nikakvih tragova; DNA je uništen, neizgorete kosti se melju).
Veoma slična priča je i sa Vukovarom. JNA umesto da aktivira padobransku brigadu iz Niša da srede situaciju ona šalje na oslobađanje obkoljene kasarne redovne vojnike i rezerviste u oklopnim formacijama ko da idu na paradu a ne u borbu.
Preporuke:
8
15
31 četvrtak, 27 mart 2014 22:43
Goran Jevtović
brzi

Ej, nemoj da me zezaš, a pogotovu ne sa termoelektranama i "mlevenjem kostiju".
Da smo 1 % bili takvi mi nikada nebi smo imali problem Kosova, ali ni ostale probleme u onoj SFRJ.

Kakve veze ima slikanje leševa i novinarsko izveštavanje, sa taktikom i rešavanjem jedne složene protivterorističke operacije?
Naš problem je bio strašan medijski rat u kojem smo (kao i danas Rusi) satanizovani mnogo ranije. Još od Slovenije i Hrvatske.
Amerikanci i ostali zapadni satrapi organiziju televizijske prenose likvidacije pojedinih legitimnih lidera (slučaj Gadafi, Sadam i ostali), pa nikom ništa.
Svi aplaudiraju i niko im nije uveo sankcije niti ih je maltretirao.

Što se tiče Vukovara, tamošnje ustaške snage ZNG bile su toliko jake i opremljene da to nije mogla da reši samo jedna brigada, pa makar bila i 63.padbr.
Tim pre što se radilo o najtežem obliku oružane borbe, a to je tzv. "borba u naseljenom mestu".
I pogotovu što su držali vrlo brojne Srbe i kao taoce i kao žrtve.
Preporuke:
25
2
32 četvrtak, 27 mart 2014 23:20
Observantes
I kad se sve sabere profil intervjuisanog (u „Politici“) govori o gubitničkim motivima samim tim da se intervju obavezno desi. Zna on da će kasnije biti neke druge propagande. Neposredno, pred porazom (ucena nije prošla) kidnaper ubija taoca i biva ubijen ili talac preživi a kidnaper kupuje „slobodu“. Ono prvo je nepostojeća opcija jer je kidnaper u toj varijanti bez šansi za život. A voleo bi da ostane živ jer je naredio intervju za „Politiku“. U suštini ovaj intervuju je priprema za bežaniju. „Bondstil“ napolje je generalna poruka ove slabosti. Intervjuisani, sam, bez da ga iko tera na to govori o epilogu po kidnapera. Niko ga na to nije primoravao niti je na tome insistirao jer panika (strah!) proizvodi ne-svesnost o pomerenosti. Ne- svesni sami pričaju i daju odgovore a da im uopšte niste postavili pitanja.
Preporuke:
13
0
33 četvrtak, 27 mart 2014 23:32
petar
Ma nije mi sto nas Kirbi napada, za njega bar znamo ko je i sta hoce.
Voditeljku DA MOZDA NE na RTSu jedino sto zanima je da istakne kako smo mi Srbi najgori u svemu; zasto piloti nisu dobili znacke, kako su ih pogodile nase snage...i nakon svega konstatacija "to je bas lepo, takvi smo mi Srbi, to je bas srpski". Kakav je odnos nase drzave prema onima koji nikada nisu rekli necu? To jesu veliki problemi, ali ova izgleda likuje nad tim, takav je moj utisak.
Preporuke:
16
0
34 četvrtak, 27 mart 2014 23:38
ivan seljak
brzi, ovaj tvoj komentar je potpuno tačan.prikazivanje ubijenh terorisa je čist amaterizam,a možda i namera nečija da se ocrne srbi, da se prikažu kao varvari.mediski rat protiv srbije sa ovim zaista nema nikakve veze. samo nevešt izgovor
Preporuke:
6
10
35 četvrtak, 27 mart 2014 23:45
brzi
@Goran Jevtović

Previše veruješ svojim kolegama oko Vukovara. ZNG je bio 91. i 92. malo bolje lovačko društvo, sastavljeno iz rezervista i lokalne TO bez nekih ozbiljnijih priprema i sa veoma ograničenom količinom naoružanja i municije. Situacija su promenila tek 93. kada počnu da ZNG tada zvani HVO preuzimaju u svoje ruke bivši legionari ( nije bio to samo Gotovina nego su bili povelnici na nivoju četa i bataljona u to vreme više manje svi sa takvim ili sličnim ratnim iskustvima), od tada HVO postaje i mnogo agresivnija što se tiče dejstvovanja na terenu. U to vreme je i došlo unutar oficirske srenje u HV do pobune jednog dela oficira školovanog u JNA protiv "legionara" radi prevelikog fokusiranja na realizovanje ciljeva ( za pobedu je dozvolejno sve) ali su se JNA "pudle" radi rezultata legionara po naređenju Franje morale podrediti legionarima što je bio za "velike JNA oficirske mozgove" nok aut koji jih je odplaknuo u istoriju.
Preporuke:
3
16
36 petak, 28 mart 2014 00:05
Goran Jevtović
ivan seljak

A za šta ste još vi "stručnjak", osim za medijski rat?
Za protivterorističku borbu, jeli tako?
Poznavali ste Jašarija, pretpostavljam, kao i ostalu bratiju iz OVK?
Jeste li se kojim slučajem borili protivu njih na KosMetu?

Ili ste "ekspert" za borbu po naseljenim mestima i utvrđenim tačkama u urbanim sredinama, onako kako je "brzi" "stručnjak" za Vukovarsku operaciju?
I vi ste ubeđeni da je u Vukovaru bila skoncentrisana lovačka družina, koja pritom nije imala ni oružje ni municiju?
A ni hiljade srpskih talaca.

E, dakle, divota je čitati pojedine komentare.
Šta bi smo bez toga, stvarno bi bilo dosadno.
Preporuke:
21
4
37 petak, 28 mart 2014 00:12
brzi
@ Goran Jevtović

Kakve veze ima slikanje leševa i novinarsko izveštavanje, sa taktikom i rešavanjem jedne složene protivterorističke operacije?
Naš problem je bio strašan medijski rat u kojem smo (kao i danas Rusi) satanizovani mnogo ranije. Još od Slovenije i Hrvatske.


JNA nije mogla dobiti bilo kakvog mediskog rata u ono vreme jer je bila u sukobu sa samom sobom i sa savremenim svetom. Samo u banana republikama vojska se meša u unutrašnje politička događanja država čiji odbrambeni servis jeste. A Slobo sam se razkrio čim je došao na vlast na nivoju republike kada je počeo umesto sa privrednim reformama sa "jogurt revolucijom". Protiv takvih likova nije bilo problem voditi mediskog rata. Veoma slična priča je i sa Rusijom, sve dok če sve važne pozicije u zemlji držati ljudi koji su zanat "pekli" u bivšoj kGB ili sadašnjoj FSB imače imiđ kakv imaju trenutačno ( Putin, Medvediev, večina deputata); opasni momci koje treba imati skroz na oku
Preporuke:
2
23
38 petak, 28 mart 2014 00:36
Beli Orao
""Goran Jeftović.

Neumoran si brate. Divim ti se, ali mulci nikad neće biti konji.Niti će.
Preporuke:
22
5
39 petak, 28 mart 2014 00:53
Goran Jevtović
Beli Orao

Pozdrav brate moj Berli Orle!
'Ajd' i ti udari neku stručnu vakelu. Ostavio si me na prvoj brobenoj liniji i posmatraš kako me "čereče" dežurni eksperti, glavu ne mogu da dignem.
Preporuke:
22
6
40 petak, 28 mart 2014 10:26
Kiza
Alo patriote, oladite malo. Budala ima svuda. Kakva bre prva borbena linija? Ovo nekoliko drugo-srbijanskih gnjida je za vas prva borbena linija? Uzor treba da vam bude Putin - dok Zapad histerise, skace i vristi, americke ludace po UN lupetaju o nepovredivosti granica (izuzev kad ih Amerikanci povredjuju visestruko), Putin k'o Gospodin kratko i jasno odgovori i to samo jednom. Onda americki gmizavci nastave da vriste i prete i tako dalje. Dakle, ignorisati ih - nek se kuvaju u sopstvenom ulju, ni zasta i ne vrede izuzev za neoriginalnu Zapadnu propagandu: hladnjace, masovne grobnice, i slicno, sve je iz menija americkih propagandista!

Ali da vam dam primer kako se Amerikanci samo-ponavljaju. Secate se kako su izdrvili pricu kako zene u Severnoj Koreji moraju sve da nose samo jednu od odobrenih 12 frizura. Sad su slicno ispilili za muskarce - da moraju da se svi sisaju kao Kim Jong Un. Kolika je to mentalna kriza kad moras od sebe samog da krades iste tupave ideje?
Preporuke:
9
3
41 petak, 28 mart 2014 13:20
Vječito zakeralo
Kolega,neka kratka "glupa" bolest me je spriječila da se ne osvrnem na intrevju Čistača (tepiha i podova)Kirbia.Tekst je odličan.O Imperijinim ambasadorima(Montglomeriu,Poltu, Manteru,Brašovoj)napisai sam niz tekstova, govorio na TV kanalim.Od piromanske petooktobarske revolucije, strani diplomati, posebno ambasadori Imperije, V. Britanije, Francuske, Njemačke, neprekidno krše Bečke konvencije (diplomatsku i konzularnu).Znaš, dobro Radomane, kako smo se u inostranstvu čuvali da ni jednom riječju ne povrijedimo zemljau prijema, nekog političara, neku ličnost, bilo koga građanina te zemlje.Pisao sam i tekstove da Srbija krši Bečke konvencije, krši ih jer ih ne primjenjuje, ne proglašava te lumpdiplomate nepoželjnim osobama (persona non grata).Druga nesreća Srbije je stanje u žalosnim masmedijima i nivo naobrazbe novinara.Ti novinarčići smatraju svoj veliki uspjeh kako su zgrabili Kirbija da da intervju, a šta Kirbi laprda njih to ne zanima, mnogi se raduju ako ambasador prijeti Srbiji.Ludilo.
Preporuke:
16
0
42 petak, 28 mart 2014 15:46
Iz iste branše
@ Vječito zakeralo
Apsolutno si kolega u pravu, posebno kada je u pitanju sadašnja diplomatija ali i znatan deo novinara. Dok se te dve poluge društva, koje itekako treba da čuvaju ugled zemlje, ne promene - nema nam ni oporavka. Inače, izvrstan i suštinski komentar. Živ i zdrav mi bio i uz brdo brz.
Preporuke:
12
0
43 petak, 28 mart 2014 19:56
Šanga
Čestitke gospodinu Joviću. Mnogi vide šta nam rade ambasadori zemalja NATO i njihovi portparoli u nazovi srpskim medijima, samo su retki koji se rečju i perom bore protiv toga tako kako se bori autor ovog komentara.
Njihova je vlast, njihova privreda, njihovi mediji, njihovi agenti na sve strane. Hoćemo li se pomiriti da smo nemoćmni i dići ruke od svega? Ili će svako činiti ono što zna i ume da ih razobliči i onemogući. Makar da kaže - gade mi se strani nameštenici, čankolizi, moralne nakaѕe!
Preporuke:
7
0
44 petak, 28 mart 2014 20:17
G.S.
Na Obaminu laž o referendumu na Kosovu i na osnovu njega stečenoj nezavisnosti,,izgovorenu u Briselu,Nebojša Malić kaže da Zapad ne pati od dvostrukih standarda,nego od nedostatka standarda.

https://www.youtube.com/watch?v=bL6a-z23zTM&list=TLEWHr7_7Y4jj5WahcRlQFkByvkhH6GHMW

'It's not double but absence of standards at Western stance over Ru

Dakle,ako predsednik laže,šta preostaje njegovom ambasadoru nego da sledi svog predsednika.A vidimo da Kirbi to ne ume.Možda je predugo među nama pa se upetljao kao pile u kučine.
Preporuke:
7
0
45 petak, 28 mart 2014 20:23
G.S.
Na nedavnom skupu pokreta za zaštitu Srbije od GMO saznah da nam se sprema uloga zamorčića koju su odbile uglavnom sve zemlje u Evropi.Planirali su da isprobaju kako na nas deluje GMO,dakle dodeliše nam tu "čast" slično kao što su nas "hranili" uranijumom.
Preporuke:
7
0
46 petak, 28 mart 2014 23:38
Turas
Radomane, stara garnitura srbskih diplomata ne bi dozvolila a i ovi nisu smeli da budu ovoliko drski kao ovaj prodavac usisivača koji je "nekim čudom" postao diplomata .
Druga stvar, vreme Nesvrstanih je tadašnja politička igra zapada da se ne širi uticaj SSSR Ali to je druga priča .Danas vučići dačići i ostali mačići predu kako im naredu Zato vaše obrazlaganje njima ništa ne znači, jer odavno su promenjene kordinate njihove politike .
Preporuke:
8
0
47 subota, 29 mart 2014 22:54
Darko
Jeste, smeta vas što je agresija na Srbiju izvršena bez saglasnosti SB UN. Ali bogami i agresija Srbije na Hrvatsku i BiH je također izvršena bez saglasnosti SB UN.

U skladu sa tom logikom ambasador vas je i pitao kako gledate na teritorijalni integritet, pitanje koje većina nije shvatila. Ako podržavate aneksiju Krima i ignoriranje teritorijalnog integriteta Ukrajine (što je očigledno), tada i drugi mogu da podržavaju ignoriranje teritorijalnog integriteta Srbije i krenu u odvajanja. Eto to je bila poruka ambasadora. Poprilično otvoreno izjavljena.
Preporuke:
0
6
48 subota, 29 mart 2014 23:02
Mile
Odakle ovolika neujednačenost kriterija kod Srba. Sa jedne strane vređaju američkog ambasadora što iznosi mišljenje i 'meša se', a sa druge strane oni se sami nude Rusima na tacni da se mešaju. To znači da ovi koji vređaju ameriku imaju ista prava kao ovi koji vređaju Moskvu. Nema boljih niti pravednijih, samo opredeljenih za ovu ili onu stranu.
Preporuke:
1
5
49 subota, 29 mart 2014 23:41
Mile Beograđanin
Za razliku od naših detinjastih političara, koji se zanose preumljenjem i promenom svesti sunarodnika, ameri u to ne veruju. Veoma dobro znaju gde stoji srce u Srba i s kim će i protiv koga poći u rat, zlu ne trebalo. Zbog toga su i bili vazda na strani srpskih neprijatelja u ratovima devedesetih, bombardovali nas, oteli KiM i okupirali nas! Jasno kao dan!
Preporuke:
4
0
50 sreda, 02 april 2014 21:10
Gedža
Moj komentar će stići iz MOSKVE, KAD TAD !!!
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner